Prezentare generală
Politica noastră de returnare și rambursare durează 30 de zile. Dacă au trecut 30 de zile de la achiziționarea produsului, nu vă putem oferi o rambursare completă sau schimb.
Pentru a fi eligibil pentru returnare, produsul dvs. trebuie să fie neutilizat și în aceeași stare în care l-ați primit. Trebuie să fie, de asemenea, în ambalajul original.
Mai multe tipuri de produse nu pot fi returnate. Produsele perisabile (cum ar fi alimentele sau revistele) nu pot fi returnate.
Alte articole care nu pot fi returnate:
- Carduri cadou
- Produse software descărcabile
Pentru a finaliza returnarea, avem nevoie de o chitanță sau dovadă a achiziției.
Rambursări
Odată ce returnarea dvs. este primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă notifica că am primit produsul returnat. Vă vom notifica și cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării.
Dacă sunteți aprobat, atunci rambursarea dvs. va fi procesată, iar un credit va fi aplicat automat cardului dvs. de credit sau metodei originale de plată, în decurs de un anumit număr de zile.
Rambursări întârziate sau lipsă
Dacă încă nu ați primit o rambursare, verificați din nou contul dvs. bancar.
Apoi contactați compania dvs. de card de credit, poate dura ceva timp înainte ca rambursarea să fie postată oficial.
Apoi contactați banca dvs. De obicei, există un anumit timp de procesare înainte ca o rambursare să fie postată.
Dacă ați făcut toate acestea și totuși nu ați primit încă rambursarea, vă rugăm să ne contactați la retur@veloepic.ro.
Articole în vânzare
Numai articolele la preț întreg pot fi rambursate. Articolele achiziționate cu reducere nu pot fi rambursate.
Schimburi
Înlocuim doar articolele dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă aveți nevoie să-l schimbați cu același articol, trimiteți-ne un e-mail la retur@veloepic.ro și trimiteți produsul dvs. la: Str. P. Schiopu, nr 6, bl G1B, tr 2, et 1, ap 1 Iasi.
Returnarea produselor
Pentru a returna produsul, trebuie să trimiteți produsul la: Str. P. Schiopu, nr 6, bl G1B, tr 2, et 1, ap 1 Iasi.
Vei fi responsabil pentru plata costurilor proprii de transport pentru returnarea produsului. Costurile de transport nu sunt rambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de retur va fi dedus din rambursarea dvs.
Depinzând de locul în care locuiți, timpul în care produsul schimbat vă va ajunge poate varia.
Dacă returnați articole mai scumpe, puteți lua în considerare utilizarea unui serviciu de transport cu urmărire sau achiziționarea de asigurare de transport. Nu garantăm că vom primi produsul returnat.
Consultați și informațiile afișate in secțiunea „Procedura de retragere a clientului din contract” din pagina Termeni și condiții.
Aveți nevoie de ajutor?
Contactați-ne la jurnal@veloepic.ro pentru întrebări legate de rambursări și returnări.